- Prowadzenie księgi handlowej
- Prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów
- Prowadzenie ewidencji podatkowej ryczałtu ewidencjonowanego
- Prowadzenie rejestru zakupu i sprzedaży VAT, ewidencji środków trwałych i wyposażenia
- Tworzenie planu kont dostosowanego do potrzeb i specyfiki działalności Klienta
- Tworzenie i aktualizacja polityki rachunkowości
- Weryfikacja ksiąg
- Konsultacje księgowe
- Przygotowywanie sprawozdań finansowych wg Polskich Standardów Rachunkowości oraz Międzynarodowych Standarów Sprawozdawczości Finansowej
- Przygotowywanie raportów według indywidualnych potrzeb Klienta
- Dokonywanie rozliczeń podatkowych w zakresie podatku dochodowego oraz podatku VAT
- Przygotowywanie sprawozdań statystycznych do GUS
- Reprezentowanie Klienta przed urzędem skarbowym, zakładem ubezpieczeń społecznych i innymi instytucjami państwowymi